Forum

Notifications
Clear all

Gadu gadu

Strona 28 / 56

Aga
 Aga
(@aga)
Kierowniczka Zamieszania Potwierdzony
Dołączył: 5 lat temu
Posty: 3023
Topic starter  
Wysłany przez: @aldona

A dzieciakom się podoba? Z takich lekcji zwiać na wagary raczej nie mogą....

Podoba. A zwiać spokojnie do innego pokoju można, wyłącza sie kamerkę i hulaj dusza 😜


OdpowiedzCytat
Wowax
(@wowax)
Wcale nie taki zły
Dołączył: 5 lat temu
Posty: 2493
 

Jest na pewno duży plus tego całego bałaganu zwanego nauczaniem zdalnym: żaden z tych poj..ów, którym się wydaje, że są nietykalnymi władcami z nieograniczoną władzą nad maluczkimi, nie wstawi dziecku jedynki za korzystanie z telefonu na przerwie.😉

No i jeszcze - przy okazji, okazało się, że jestem lepiej tłumaczącym nauczycielem mojemu synowi niż to całe sfeudalizowane stado...


OdpowiedzCytat
PawelK
(@pawelk)
Member Admin
Dołączył: 5 lat temu
Posty: 4522
 
Wysłany przez: @wowax

Jest na pewno duży plus tego całego bałaganu zwanego nauczaniem zdalnym: żaden z tych poj..ów, którym się wydaje, że są nietykalnymi władcami z nieograniczoną władzą nad maluczkimi, nie wstawi dziecku jedynki za korzystanie z telefonu na przerwie.😉

Oprócz tego, że nie wszyscy mogą się uczyć zdalnie i że straszliwie zapychają tym Internet.

Po pierwsze nie wszyscy tam na górze zdają sobie sprawę, że Internet nie jest nieskończonym darem od Boga, tylko ma swoje ograniczenia, które zaczynamy osiągać. Za chwilę to wszystko dupnie i nie będzie szkoły, pracy, informacji, bankowości, sklepów itd. Po drugie nie jest u nas tak dobrze, że każde gospodarstwo domowe ma tyle komputerów ilu członków rodziny żeby jednocześnie wszystkie dzieci i oboje rodziców mogło pracować zdalnie. Po czwarte, jest sporo rodzin, które wcale nie ma komputera czy Internetu bo ich nie stać i te dzieci są wykluczone.

To bardzo dobrze pokazuje jak bardzo elity są oderwane od rzeczywistości.

Twtter is a day by day war


OdpowiedzCytat
Aga
 Aga
(@aga)
Kierowniczka Zamieszania Potwierdzony